Oppdrag Zita =)

Ok, this is the problem! Zita (hunden til foreldra til Lasse)  er redd for fotokamera og egentlig alt som kan ligne på et kamera. Men i dag bestemte jeg meg at jeg skulle få tatt et bilde av ho og da måtte jeg selvfølgelig ha litt hjelp av Lasse^^ Så her er noen av bildene jeg tok av ho!

Aaanyways, I dag (16.mars, i skrivende stund) er det også 6mnd siden jeg og Lasse ble kjærester^^ Så nå er det bare 6mnd igjen til vi har vært sammen et år<3

Categories: fun stuff, Løw stuff | Tags: , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

