PåskePyntingz!

I dag har jeg og Marita gått bananas i butikken. Enda mer egg, enda mer gult.. :-D  I dag har det jo også vært et helt fantastisk vær! Godt og deilig i sola! På det varmeste var det hele 20°C i solveggen vår^^ Var endel kunder innom i dag som kjøpte påskeliljer og et underlag med både påskeliljer og Stemors blomster!

Vi gjorde også klar vinduene til påske. Jeg og Marita tok et vindu hver. Du ser godt hvem som tok hvilket vindu synes jeg^^

Jeg er så glad for at jeg har et sted og være! Er så deilig med masse folk som vandrer inn og ut av butikken. At de går ut fornøyde og synes at butikken vår er kjempe fin^^ Jeg kan liksom ikke få sagt det nok at jeg elsker den butikken og jeg digger jentene som jobber der så sinnsykt! Nå er det heller ei så lenge til at Wenche kommer tilbake.. :-D

 

Ikke er det heller så lenge til man kan begynne å plante ut! Det er digg det! Skal prøve å få ordnet ute hos mamma^^ Så jeg har noe å foreta meg..  Selv om det sikkert blir nok å gjøre på jobben.. :-)

Blir nok endel bilder fremover ja.. ;-)

Categories: Jobb | Tags: , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

