Tur i Tisdær’n<3

Etter jeg og mamma hadde gått tur fant jeg ut at jeg ville gå en tur til så jeg tok en tur til tisdær’n^^ Der skjedde det litt av hvert fant jeg fort ut^^ Gikk av bussen på veden og gikk mot Vadet. Der hadde det skjedd store forandringer siden sist jeg var der.. Usj.. Likte det ikke! Gikk nedover i Vadet og der «lagde» jeg VB. Så fant jeg masse tegn på at det hadde vært bever rundt om i området. Og plutselig så jeg den, vakker brun pels.. Jeg prøvde å snike meg mot den for å ta bilde, men den la merke til meg og begynte å gå mot meg. Så tenkte jeg at jeg kunne prøve å skremme den isteden.. Så jeg løp etter den for at den ikke skulle angripe meg først^^ Charlie  mot Bever 1-0! Og for de som ikke tror at det finnes bevere i Tisdær’n, se her!

Jeg fant noen søte ender også så tok litt bilde av dem + filmet dem litt også.. :-D Jeg satt meg ned og snakket litt med dem også^^

Categories: Ute | Tags: , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

