Påskedingzer!:D

Påsken er Marita’s høytid! Noen ganger tror jeg at ho har en sånn religion som innebærer egg,høner og små nydelige kyllinger..xD I dag har nemlig jeg og Marita gått berserk på jobben og pyntet til påske^^  Vi har hengt opp egg, laget reder med egg i og generelt pyntet  godt opp til påske :-) Jeg tror jeg blir veldig inspirert av det Marita gjør fordi jeg kjenner at jeg blir skikkelig gira når ho nevner hønene sine. Så min drøm er nå å få meg egne høner! Og i et senere innlegg (kanskje senere i dag/ morgen) om hva slags høner jeg vil ha^^ Men nå blir det bilder fra jobben i dag!

 

Jeg som henger opp påskeegg i trollhassel greinene som henger over disken^^

 

Ei lita høne som ligger i en rugekasse, og det var min gave til Marita^^

Categories: Jobb | Tags: , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

