Tur til Festningen og ender!

Jeg og min kjære har tenkt litt på om det var fint vært på lørdag skulle vi ta oss en tur til festningen, og det ble jo ganske bra vær så da blei det tur a’gett ;-) Vi vandret endel rundt og tok litt bilder.. *Fnis* Var litt «søtt» kjærestepar der og det er noe jeg har lengtet etter å oppleve med noen<3  Så nok med klisseriet, jeg ville så gjerne vise Halden fra sin beste side når jeg tar bilder, og da kan jeg vise de leserne mine fra andre deler av landet at Halden er egentlig et søtt lite sted:)

Halden by sett fra Fredriksten Festning <3

Halden by sett fra Fredriksten Festning <3

Klokketårnet der "Den hvite dame" bor ;)

Kjæresten min på en av kanonene på Festningen..:P

Hadde du likt å stå i denne gapestokken og bli spyttet på?

Så over til to bilder av byens fjærkledde borgere^^

Og to bilder av blomster

Categories: animalz, Fotografering, Ute | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 kommentarer

Innleggsnavigasjon

2 thoughts on “Tur til Festningen og ender!

  1. Fin side. Har vært på festningen i Halden, både på middelalderbespisning og tur på egen hånd. Hyggelig og fint. Perry perrysaevik.wordpress.com

    • Ja, er kjempe koselig der:) er det pent vær i morgen blir det en tur på rød herregård^^

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

