God Vare-dag!<3

I dag har det vært «julaften» på Blomsterland igjen! I dag fikk vi nye lys,servietter (bilder kommer i morgen) og selvfølgelig masse planter :-D Tok endel bilder så  ble liksom litt mye bilder.. Da blei det en video! ^^

Har jo ellers tatt litt bilder av meg selv fordi jeg er så glad for at håret mitt er svart igjen^^ Ble mange rare, men også noen som kan brukes utenom bloggen liksom ;-) Jeg legger ut noen her^^

Søte Hilde satt en te-kopp pottesak på hode mitt i dag og kalte det for "hatt"..:)

 

*Gjemme seg bak gåsunge-kvister*

 

*Pynta seg med blomst i håret*

 

 

Categories: Jobb | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

