Jobbingz + Kamera

I dag har det vært enda en fantastisk dag på jobb, første kunden min smilte og lo så det var veldig deilig å starte dagen med det :-D Ikke lenge etterpå dukket Olle opp med kamera mitt! Dagen ble bare enda mer fantastisk.. Mange bilder har blitt tatt og det er kjempe moro med kunder som blir fornøyde!  Vi bestilte varer i dag også, så i morgen blir det nok endel bilder :-D

JO, i dag har jeg også farget håret^^ Før dere klager eller noe sånt så ja.. Det er ikke lenge siden jeg klippet og farget det, men jeg gikk lei og ville ha svart hår igjen så kjæresten min var fantastisk og farget håret mitt for meg! <3

Synes svart blei bra jeg.. :-D

Krysantemum er en så vakker blomst!

Papegøye tulipan<3

Bilde jentene på jobben falt sånn for :-D

Categories: Blomster, Fotografering, Jobb | Tags: , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

