Fudge Posten!

Jeg har sittet å mottatt meldinger fra posten i dag.. «Pakken er sendt»,»Pakken er mottatt av leveringsbilen» blablabla.. Det sto på meldinga det den skulle bli utlevert mellom 17 og 21 i dag, så mamma satt hjemme å ventet på denne pakken selv om hun egentlig skulle vært i på butikken.. Så kommer jeg hjem etter kl 18 fordi da slutta jeg på jobben.. Drar på svinesund.. kommer tilbake hjem, fortsatt ingen pakke.. Jeg blir utålmodig og går inn på Posten.no, der står det at den var forsøkt utlevert kl 17:03 og levert inn på mitt lokal e postkontor. Javel, da drar jeg dit for å hente den.. men når jeg kom dit så sier mannen at den ikke er der, men nede på postkontoret på storsenteret.. Jeg trodde jeg skulle bli den kvinnelige versjonen av hulken der og da.. Så forbanna var jeg! Så i morgen skal jeg ringe ned til posten, si at de skal ha den klar til jeg kommer.. eller så skal de kjøre den opp til Blomsterland på Risum! Jeg trenger den på jobben og kamera er noe av det viktigste jeg eier ved siden av datamaskinen min! *GrR*

Categories: Triste saker | Tags: , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

