Nytt Kamera <3

I dag begynte kamera mitt å tulle helt.. Jeg hadde et Canon Ixus 115 HS kamera som var ROSA! Autofokusen klikka, beskyttelsesdekselet til linsa ble ødelagt når jeg slo det på ++.. Så når det ble sånn så ringte jeg min kjære far og spurte han.. Så da blei det et nytt kamera på meg^^ Hadde kosta mer å fikse det enn det jeg betalte for kamera og da var far enig at det var bedre med nytt kamera^^

Gamle<'3

Han lille rosa levde dessverre ikke så lenge, men heldigvis så tok han masse fine bilder og var en fantastisk god følgesvenn som alltid var der når jeg fant noe spennende å ta bilde av:)

Min nye følgesvenn<3

Dette er da min nye følgesvenn, han dukker forhåpentligvis opp i morgen<3 Han kommer til å være godt beskyttet og skal alltid passes på! Han skal ha en egen liten sak som han skal bo i en egen liten sokk som skal beskytte han mot det meste av dunk og støt fra flasker og andre saker jeg kan ha i veska..:)

Categories: Fotografering | Tags: , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

