BlueLadida – 60 Spørsmål ^^

Ok, fant denne på Hilde Christina’s hverdags blogg: Purpleladida og da måtte jeg bare stjele den litt.. ;-)

1. Hvor gammel er du om fem år?
27, er jeg da…. NAAAAI! Da begynner jeg jo å bli gammel..xD

2. Hvem var du sammen med minst 2 timer i dag?
Kjæresten min <3

3. Hvor høy er du?
160-163 tror jeg..:/ Føler meg mer eller mindre som en gnom når jeg står ved siden av min kjære..xD

4. Hva var den siste filmen du så?
Death Race, genial film..:) Stilige bilder, digg dame og fantastisk histore!

5. Hvem ringte du sist?
Han duden vi skulle kjøpe kjøleskap av i dag..

6. Hvem ringte deg sist?
*sjekke* Han duden vi kjøpte kjøleskap av..xD Er så fantastisk mange som ringer vett ;-)

7. Hva sto i den siste sms’en du fikk?
«bare litt sliten» fra en kamerat :-P

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms?
Ehm, det spørs veldig på personen jeg skal få tak i egentlig. Noen ringer jeg fordi at de hører ikke at de får meld og da må man ringe ;-)

9. Er dine foreldre gifte eller skilte?
Ingen av delene de har aldri vært gift:)

10. Når så du mammaen din sist?
Kan sitte i sofaen å se på henne nå der hun ligger under pels-pleddet og sover :-P

11. Hvilken øyenfarge har du?
Mørke brune, ligger i slekta fra Trøndelag tror jeg..:)

12. Når våknet du i dag?
11:30 sånn ca.. Da hadde min bedre halvdel fyret opp allerede. :-D

13. Hva er din favorittjulesang?
Mistletoe av Justin Bieber.. Ja, for faen.. Det er bare en sang! Ikke døm meg! *gjemme seg under sofaen*

14. Hva er ditt favorittsted?
Verran, Nord-Trøndelag.. Klart vann, sluk og lett stang..

15. Hvilket sted liker du minst?
Må være Oslo faktisk, har aldri følt meg trygg der..

16. Hvor tror du at du er om ti år?
Jeg er nok i Halden, jobber som Blomsterdekoratør og bor med kjæresten min<3

17. Hva skremte deg mest om natta som liten?
Mareritta som dukka opp titt og stadig..

18. Hva lo du hardt av sist?
Lasse, gud vet hvorfor.. Han sier alltid så mye rart;-)

19. Hvor stor er sengen din?
90cm enkel seng.. Vi er to personer som sover i den :-P

20. Har du stasjonær eller bærbar datamaskin?
Acer laptop som nesten har grodd fast på fanget mitt :-P

21. Sover du med eller uten klær?
Som regel uten klær, blir veldig varmt i en 90cm seng med to personer..xD

22. Hvor mange puter sover du med i senga?
2, en til meg og en til Lasse..

23. Hvor mange land har du bodd i?
1, Norge..

24. Hvor har du bodd?
Tistedal  (Halden), Låby ( Halden ), Årum ( Fredrikstad ), rett ved Sparta Amfi ( Sarpsborg )

25. Liker du sko, sokker eller barbent?
Liker alle sammen egentlig jeg^^ Første dagen man kan gå barbent i gresset er himmelsk!

26. Er du sosial?
Fryktelig sosial egentlig, er veldig dårlig på det på vinteren.. men om sommeren er det mye folk og snakker med gud vet hvor lang tid det tar å komme seg hjem fra byen da..xD

27. Hva er din favorittis?
Ben & Jerry’s Cookie Dough! Den er awsome!

28. Hva er din favorittdessert?
IS!!! :-D

29. Liker du kinamat?
Nope, ikke no spesielt..

30. Liker du kaffe?
Nope, men Starbucks iskaffe er digg!

31. Hva drikker du til frokost?
Hmm, redbull?:P

32. Sover du på noen spesiell måte?
hmm, Ryggen mot min kjære.. Selv om det høres litt slemt ut..xD

33. Kan du spille poker?
Nja, kanskje? xD

34. Liker du å kose?
Kose med kjæresten min og dyr<3

35. Er du et avhengighetsmenneske?
Ja, avhengig av serier som f.eks Gossip Girl og Greys Anatomy!

36. Kjenner du noen med samme bursdag som deg?
Hmm, *sjekke* Nope, det gjør jeg ei..

37. Vil du ha barn?
Ehm, ja.. Men ikke på mange år altså! Orker ikke å gi bort livet mitt til en liten fantastisk søtnos heeeelt enda..xD

38. Kan du noen andre språk enn norsk?
Ehm, Engelsk? Eller noen kaller jo også Trøndersk et annet språk fordi at de er for dumme for å forstå det..xD Jeg kan litt tysk også egentlig, så er ikke så galt.. Kan to ord på russisk da.. Priviet: Hei og Niet: Nei..xD

39. Har du noen gang vært i en ambulanse?
Nope, har nok ikke det..xD

40. Foretrekker du havet eller et basseng?
Havet foretrekker jeg.. men ikke i Norge..

41. Hva bruker du helst penger på?
Må være blomster relaterte ting..xD

42. Eier du dyre smykker?
Dyreste jeg eier av smykker, er vel ringen min og smykket jeg fikk av min kjære til jul <3

43. Hva er ditt favorittprogram på tv?
Må være «The Voice» og «Hver gang vi møtes»

44. Kan du rulle med tunga?
Yepp, det kan jeg vett ;-)

45. Hvem er den morsomste personen du kjenner?
Det er så mange som er morsomme på helt vidunderlige forskjellige måter..^^

46. Sover du med kosedyr?
Nope, har ikke fått noen av min kjære enda..xD

47. Hva har du som ringelyd?
Jeg har angry birds ringetone jeg.. Selv om jeg skulle ha byttet den for leeeenge siden..

48. Har du klesplagg fra du var liten?
Nope, her ikke det gett.. ;-)

49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt?
Telefon min, Rød HTC Incredible S og det røde i tatoveringene til Lasse..xD

50. Flørter du mye?
Nja, når det er ting jeg vil ha som f.eks drinker på byen ;)

51. Kan du bytte olje på bilen?
Nope, hva har man en mannlig halvdel til ;)

52. Har du fått en fartsbot noen gang?
Hmm, jeg kjører ei bil..xD

53. Hva var den forrige boken du leste?
Ehm, må være.. ehe.. Hakke peiling lenger jeg nå..xD

54. Leser du avisen?
;Nja,leser «aviser» på nett jeg da.. :-)

55. Abonnerer du på noen blader?
Nope, skulle gjerne.. men det er som å hive penger ut av vinduet for moroskyld..

56. Danser du i bilen?
Nja, prøver å ikke ta av helt..

57. Hvilken radiostasjon hørte du på sist?
P3 i bilen til min kjære og P4 på jobben:)

58. Hva var det siste du skrev ned på et papir?
Ehm, nr til en kunde på jobben.

59. Når var du i kirken sist?
Ehhh.. Husker ikke det jeg..

60. Er du lykkelig?
Yepp, lykkelig.. Men skulle gjerne flytta ut fra mamma..

Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

