Present and ideas :)

I dag fikk jeg en meld fra mamma om at ho hadde kjøpt en gave til meg, selvfølgelig ble jeg nysgjerrig så jeg begynte å mase litt på mamma om å få vite hva det var. Men det fikk jeg ei vite. Lasse dukket opp på Blomsterland litt før 18 og så begynte selvfølgelig den fantastiske og vakre kjæresten min å erte meg med at han visste hva mamma hadde kjøpt til meg.. Jeg ble jo selvfølgelig enda mer nysgjerrig, så presterte han å si at vi skulle til Tistedal en tur først.

Og som sagt så gjort. Da satt vi hos foreldrene til Lasse i Tistedal. Var kjempe koselig å sitte og snakke med dem^^ Zita drev å løp rundt og ville leke. Ho er jo alltid så søt^^ Så ble klokka nesten 19 før vi dro hjem igjen.

Når jeg gikk inn i leiligheten begynte jeg med en gang å se etter hva som hadde forandret seg. Det sto en printer ved siden av spisestue-bordet, lyden på tv’en var høyere og det lå en film på salongbordet. Men ingenting av det var til meg. Så sier mamma at min lå i den hvite posen. Jeg åpnet esken og der sto den vakreste te-koppen noen sinne. En enorm te-kopp med dreneringshull så jeg kunne ha planter i den. Den er noe av det vakreste jeg noen gang har sett! Jeg gleder meg så ille til å kunne plante noe oppe i der, men jeg må nok vente til jeg har penger til å få kjøpt plantene jeg trenger.. :-/ UANSETT, jeg skal legge ut bilder av den hvertfall + noen andre søte småting :-D

Står "Lavender" på den! <3

 

En høy kaktus

 

En liten vakker sukkulent :)

Bilde av Lasse igjennom Te-koppen

Categories: Blomster, Jobb, Løw stuff, Randomz | Tags: , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

