Liten tur ut^^

I dag har jeg vært en liten tur ute, og selv om solen meldte fravær så var det ganske så deilig ute :-) Jeg gikk ned ved Remmenbekken for å ta noen bilder og kanskje filme bekken i slow motion hvis den hadde relativt mye vann.. :-) Og så heldig som jeg var så var det endel vann der!  Jeg tok også noen bilder av noe som jeg ser som et lite vår-tegn og selvfølgelig noen bilder av ting jeg syntes var skikkelig vakkert :-)

Er ikke dette et sikkert vår-tegn så veit ikke jeg!

Et lite snev av skjønnhet i en dråpe

Måtte jo også teste ut en effekten av «slow motion» på kamera mitt så her kommer det to filmer som jeg tok nede ved Remmenbekken :-)

Categories: Ute | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

