Solfylte dager er himmelske!

I dag har det vært en varm og solfylt dag^^ Vi har også fått inn litt diverse varer som er helt fantastisk pene :-)  Noen Chrysantemum, nellikker, og tulipaner. Tulipanene fikk jeg dessverre ikke tatt bilde av :-( Men det var vært noen fantastiske folk innom som bare har smilt og handlet litt. Selv om i dag har jeg måtte holde igjen noen kommentarer når det har vært en innom og ikke vært i så godt humør, men uansett er det ingen som kan ødelegge mitt humør når det gjelder jobben. En gretten person kan ikke få meg til å bli sur resten av dagen ;-)

 

 

 

 

Marita lagde en bukett i dag som var så nydelig at jeg bare måtte legge den ut her! Den er helt hvit og grønn! Jeg har nesten ikke sett penere bukett, utenat den store kondolansebuketten ho lagde i dag til over 700kr.. :-O Her er hvertfall noen bilder:

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg gjorde om utstillinga bak kassa i dag, må si jeg ble ganske så fornøyd altså! Var Hilde som valgte ut hvilket fargetema, men jeg valgte hva som skulle stå der, ble jo selvfølgelig endel av det nye :-)

 

Categories: Jobb | Tags: , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

