Dracena Compacta – Prosjekt

Så jeg har holdt på med et prosjekt med en spesiell plante, og det er » Dracena Compacta». Og det er en veldig kompakt plante, derav navnet. Den finnes i flere grønnfarger og høyder. Noen er stammet opp, andre er ikke det. Men jeg fant ut at det å prøve å stamme opp en compacta selv. Og jeg har stammet de opp, nå må jeg vente på at de vokser seg høyere :-)

Det øverste er det som er nylig tatt av

Den medium som er nylig stammet opp

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Vi har også fått inn en type Dracena Compacta på jobben også, en som er skikkelig stammet opp med 3 planter i hver potte. Det er en «Lemon Lime» tror jeg, husker ikke 100% atm :-) Koster masse penger, så om noen ville donere penger blir jeg super glad..xD (bare tull for de som ikke forstår det altså!)

Stoore Planta

Fantastiske Farger

Categories: Blomster | Tags: , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

