Min Valentin overraskelse <3

Kjæresten min kom på jobb med ordna hår, skjorte og luktende av parfymen jeg elsker. Han spurte pent om jeg var sulten, først tenkte jeg at han skulle kanskje ta med meg ut. Selv om jeg visste at vi ikke skulle det, jeg ville ha kebabrull. Ja, kanskje ikke så romantisk å dra på Campino og spise på Valentine’s day. Men jeg syntes det var kjempe koselig :-) Så dro vi hjem til den andre overraskelsen min og det var «Puss in Boots» som vi skulle se på! Jeg som har hatt lyst til å se den filmen siden jeg hørte om den^^

Jeg fikk også en kjempe fin gave av han, et bilde jeg så gjerne har hatt lyst på^^ Tenker meg at de fleste tenker at «Men det har jo alle», men det er det bilde jeg tror kommer til å få heders plassen i stua i en

leilighet jeg og Lasse ikke har enda. (jobber med saken) Uansett, her er bilde liggende på dyna vår (dynetrekket er fylt med masse sauer^^)

Så kom den andre overraskelsen, når vi hadde gått å lagt oss for kvelden og satt på «Mr. Poppers penguins» fikk jeg en deilig rygg massasje<3 Veldig deilig for en rygg som har vært litt anspent på jobben den dagen^^

Takk for at du gjorde alt dette for meg,Kjære min!

 

Categories: Løw stuff | Tags: , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

