Valentine’s Day

Nuh, er det Valentine’s day <3 Min kjære har allerede fått overraskelsen sin :-) Kobla opp tv’en på rommet for at vi kan se på film/serier der inne (ikke at det gikk som planlagt, mer om det litt senere), fikk en liten bamse som det sto «Love you loads» på og en rull med sånne «LoveHearts» + at han fikk en liten bukett som jeg hadde laget på Blomsterland^^

Som sagt så gikk ikke alt som planlagt. Når jeg endelig hadde gjort klar alt og vi hadde krøpet under dyna for å kose oss med en ny episode av » The Walking Dead » så tror du ikke at lyden på denne forbanna tv skjermen hans ikke funka? Neeida, dumme ekspert som ødela overraskelsen min! *hmf*  Så prøvde vi å koble til det ene og det andre så funka det ikke. Så vi gikk inn på rommet til lillebror for å stjele tilbake pc-skjermen min og låne gamle høytalerene til mamma. Så da ble det The Walking Dead på oss :-D

Så ble det litt ekstra episoder med » No Ordinary Family «, bare to da før vi gikk ut å satt oss i stua for å sitte litt med mamma^^

Vi satt nå her en stund før lillebror begynner å mase på meg på facebook chatten om å komme å hente han. Så etter en del om og men så dro vi kl 00:30 og hentet han. Da vi kom fram sklei jeg ned bakken ved pappa og da jeg kom helt ned begynte lillebror å lokke på meg som en jævla bikkje vett.. :-P Gikk inn på kjøkkenet og hilsa på pappa siden han var våken når jeg kom dit^^

Når vi endelig hadde kjørt så tror du ikke at pappa ringte meg for å spørre om jeg og Lasse kunne ta med tobakk til han neste gang vi var i sverige.. :-P Snakk om å ikke tenke etter å spørre når vi først var der..xD Anyways.. Her kommer noen bilder fra butikken :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Categories: Løw stuff, Randomz | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

