Alle hjerters dag<3

I dag var det da endelig » Valentine’s day » eller » Alle hjerters dag» hvis du vil kalle denne dagen det. Ja, jeg la ut et innlegg i natt også derfor er det 2 innlegg som er lagt ut 14.februar :-) Men i dag skal jeg skrive om dagen som har vært i dag, en fortreffelig og givende dag. Kom på jobb og synes det var kjempe deilig å tenke på at i dag kom det mange som hadde noen de var glad i som de handlet litt blomster til.

Mange fantastiske mennesker kom smilende inn i butikken og spurte om både roser og buketter som kan glede deres kjære. Både store og små roser forsvant ut døren til Blomsterland i dag. Pakket inn med både glede og kjærlighet. Tankene som fløy igjennom hode mitt når jeg sto der å pakket var så mangt. Tanken på å se gleden i ansiktet til de som åpner den pakka og ser en stor og fargerik bukett med både «Upper secret» roser,voksblomster, crysanthemum og leatherblader eller en vakker 70cm  «red naomi» rose pakket delikat inn i celofan og til den er det festet et bånd som har krøller.

Det var dagen i dag :-) Og dagene fortsetter å komme  på blomsterland, ingenting kan få meg til å ville jobbe et annet sted! Damene der oppe er vidunderlige og har et humør som spres utover i hele butikken når kundene suser rundt og leter etter det de vil ha!

Så her kommer noen av bildene jeg rakk å ta i dag :-)

Utenfor hos oss på Blomsterland avd Risum

«Upper secret» roser, chrysanthemum, voksblomst og leather blader.

Phalaenopsis Orchid

Dette er en Medinilla Magnifica også kalt blomstenes Rolls Royce! Fantastisk plante med hengende store rosa blomster.

Orchid Miltonia, spesiell og vakker orkide.

Jeg tror jeg legger ut noen test bilder i dag jeg:) Så her er mine to test bilder av en flamme:-)

Categories: Jobb | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

