Mammaen min<3

I dag er det morsdag, og det er da dagen til mamma og andre fantastiske mødre! Og da vil jeg benytte anledningen til å legge ut noen bilder fra da min mamma var ung^^


Mamma og ei venninne av ho når de var små<3

Og mamma litt eldre^^

Jeg ser mye likheter mellom meg og mamma, og det er greit..:-D
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Verdens beste mamma

Hvordan skal jeg klare beskrive med ord,
hvilken betydning du har på jord
Hvor mye du betyr for meg,
og hvor høyt jeg beundrer deg.
Du er bestandig der når jeg trenger deg,
og du godtar at jeg er akkurat meg.
Det er så godt å alltid kunne fortelle,
slippe tråkke i egen felle.
Du dømmer ingen, noen kan tro du er naiv,
men du vet at det kan være et vanskelig liv.
Med åpne armer og en god varm klem,
du skal vite det mamma, det er alltid godt komme hjem.
Jeg håper du vet at vi har det godt,
vi har den beste mamma’n vi kunne fått.
Folk har bestandig spurt
”Hva vil du bli når du blir stor?”
Jeg vet svaret
Jeg vil bli som min mor.

Categories: Løw stuff | Tags: , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

