Jobbingztiddeli<3

I dag har vært en deilig dag^^  Kom endel folk etter kl 15:30 så da ble det endel å gjøre. Mens jeg sto der å hjalp en kunde så tittet jeg tilfeldigvis ut. Og der kommer vandrene en dame som jeg ikke har sett på lenge. Selveste Wenche, var så digg å se henne^^ Selvfølgelig fikk jeg en klem..:-D Var utrolig koselig at ho kom nedenom oss en tur^^

Så ehm, morsdag er egentlig på søndag.. men mamma var så flink i dag så syntes hun fortjente sammenplantningen i dag jeg^^ Snille og gode mammaen min<3

Var noen herlige unger som kom innom jobben i dag også^^ Han ene var så bestemt at det var nesten skummelt, jeg spurte han om jeg skulle sette på noe bånd på pakka og han bare «JA! SØLVFARGA!» Han var jo så søt altså..<3 Det var også en jente som skulle holde pakka med roser og da holdt ho dem opp-ned så sa jeg snu den andre veien, så snudde ho den 306grader så ber jeg ho bare snu den litt og da bare ga ho meg det største gliset noen sinne..:-D

I morgen er det lørdag og da skal jeg være på jobben til 18:00 så skal jeg slappe av og kose meg masse med kjæresten min<3

Categories: Blomster, Jobb | Tags: , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

