Glemte dager + dagen i dag

Som sagt så glemte jeg kamera på jobben om fredagen så nå kommer noen av bildene som jeg tok + bildene jeg har tatt i dag av de nye varene :-) Jeg lagde en video så det ikke skulle bli så langt, men tror jeg legger til noen av bildene mine også^^

Den lille videoen inneholder bilder fra både torsdag,fredag og i dag, så den blei litt lang. Men jeg la til noe musikk så det ikke skulle bli så kjedelig..xD

Categories: Blomster, Jobb | Tags: , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

