Kvelden/Natta

I går kom søstra mi på besøk fordi kjæresten hennes skulle på fest. Så vi lagde taco og kosa oss med «Hver gang vi møtes» i dag var det Bertine Zetlitz som var «hovedpersonen». Og seff etter det måtte vi jo se på «gullfisken» fordi min mor ville det..Regelmessig under det hele satt vi på facebook og spilte «Monster World». Det er faktisk et veldig morsomt spill^^ Etter taco-saken så ble det til at Lasse drakk øl, mamma og anette drakk sprudle vin og jeg drakk redbull^^ Mamma og Anette tømte 3 vinflasker i går så begge ble rimlig gode og berusede :-)

Vi så også på «Min Bror Bjørnen» og testet ut hva slags totem vi fikk. Lasse fikk Ulv, jeg fikk Falk, Mamma og Anette fikk oter^^ Ganske morro egentlig.

Når vi endelig fikk sendt hjem Anette så gikk vi alle å la oss. MEN.. klokka halv 4 i natt så våknet jeg og var så forbanna at jeg ikke klarte å ligge i senga.. Rart det der altså.. Så jeg satt meg for å se på tv og der sovnet jeg. Klokka 8 i dag våknet jeg og så Lasse sittende i sofaen ved siden av meg. Han skjønte jo ikke hvorfor jeg hadde kjeftet på han. Så jeg overbeviste han at jeg ikke var sur og vi gikk å la oss igjen. Heldigvis sovnet vi begge.. :-)

Så fin dag ikke sant?^^

Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

