Hva jeg har i veska?

Ja, så nesten alle har lagt ut et innlegg om hva som er i veska. Så da tenkte jeg skulle gjøre det samme :-)

Her er veska mi da^^ Kjøpte den i går på Morris på StorSenteret i Halden, har bare flytta over det jeg hadde i den gamle til denne^^

  • Super Mario lommebok – Outland
  • Strepsils halstabletter, fantastisk hvis det klør i halsen.
  • Ekstra tyggegummi med melon smak
  • Kamera mitt – Canon Ixus 115HS, har ikke bilde av den fordi jeg har glemt den på jobben :-(
  • Ekstra batteri til kamera mitt
  • Pinsett
  • Maxfactor svart Eyeliner
  • Nøkler
  • Isadora  «Jelly Kiss» leppestift
  • Lacoste «Joy of Love» parfyme
  • DKNY «New York» parfyme
  • H&M «Coconut/lime» Body Spray
  • Smertestillende
  • ProFresh pastiller –Fishermans Friend
  • Ørepropper til telefon min, avhengig av musikk til jobben
  • Telefon min (HTC Incredible S) er ikke avbildet fordi det var den jeg tok bilder med ;-)
Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

