bursdag ja

Ja, da hadde jeg bursdag igjen..  22år gammel.. Ikke det at jeg kjenner stort forskjell på dagen som har vært og dagen som vil komme.. Eneste forskjellen er vel datoen og at vi får varer i morgen..xD haha.. men men.. Sånn er det nå da. Og det blir nå bombadering på facebook om noen er våkne..xD Har jo hatt to stykk her som har sittet klare siden 23:50.. Så vi får se hvem som blir først nå da^^

I dag har vi vært å henta Kristian og en kaktus som var Anette sin, men pappa hadde ikke så lyst å gi den fra seg tror jeg.. men ho Nina holdt nesten på og hive resten av kaktusene etter meg..xD Så da blei det en ny kaktus^^

I morgen får vi inn masse kaktuser på jobben også så da skal jeg nok ta med meg noen hjem..:D hihi.. Skal bli morro med enda flere kaktuser og div planter som ikke er så vanskelige å ta vare på^^

Categories: Blomster, Randomz | Tags: , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

