Interiør-messe i Lillestrøm

I dag skulle blomsterland avd Bra-veien og Risum på messe i Lillestrøm. Men det mest uheldige skjedde ved togstasjonen. Wenche datt og slo seg veldig hardt så hun ble ikke med. Og med en forbanna god grunn også. Ho hadde jo brudd i en ryggvirvel. Men hun ville at vi skulle dra, så hun ventet på Knut (mannen hennes).

Når vi da endelig kom inn så tok vi oss en kaffe (kaffe latte i mitt tilfelle) og en muffin^^ Så ble det å gå og se^-^ Vi fant masse fint på en stand som het Casanova. Der handlet vi endel, Edelweiss og et annet sted jeg har helt glemt navnet på.

Etter vi hadde vandret rundt en stund så var det endelig på tide med hjemover veien. Jeg sovnet på toget hjem..xD Våknet opp i Sarpsborg..hehe.. Da sendte jeg melding til min kjære og sa at vi kjørte fra særp^^

Så da ble det kebabrull til kvelds<3
I morgen er det jobb og flere bilder skal tas om det kommer varer i morgen^^

Charlie out!

Categories: Blomster | Tags: , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

