Utfordring

1. Ville jeg tatt eksen min tilbake?.
Har allerede tatt tilbake en eks jeg var sammens med når jeg var 14-15år ;-)

2. Sivilstatus?
Opptatt<3
3. Noen gang mistet en god venn?
Ja, dessverre har jeg det. Det må være fargeklatten Amy fra Sarpsborg. Hun døde dessverre skjærtorsdag 2011..:/
4. Når var sist jeg lo?
Det må ha vært når Lasse var rene energi bomben pga kaffe :-P
5. Når noe er galt, hvem er den første personen jeg går til?
Det må være mamma.
6. Er det noen som misliker meg for noe jeg har gjort?
Nja, vil tro det.. Men er ikke sikker på hvem da..xD
7. Når var sist jeg gråt?
Det må være, når jeg knuste ene pynten til mamma.. Fikk så dårlig samvittighet pga den altså..
8. Er det noen jeg ville gjort alt for?
Familien og kjæresten min<3
9. Hvor mange personer kan jeg fortelle alt til?
Mamma,Lasse,Anette og Silje
10. Har jeg noen gang ønsket under et stjerneskudd?
Ja, det har jeg gjort mange ganger.. Og virker som jeg endelig har fått det oppfylt!:-D
11. Betyr den personen jeg sist holdt hånden til, noe for meg?
Han betyr alt!
12. Beskriv meg selv med 1 ord?
Komisk
13. Har jeg noe som tilhører xen min?
Ehm, ikke som jeg veit om..
14. Har jeg noen gang playet noen?
Uff, ja.. En gang..
15. Fullt navn?
Charlotte Aursand
16. Favorittsang? 
Det må være Skrillex – Sadness never ends.. Men må være i bilen til kjæresten min med basskassa baki^^
17. Favorittfarge?
Rosa..:D Men er også veldig glad i svart^^
18. Bestevenner?
Silje Westgård
19.  Har noen du liker, likt statusen din?
Yepp^^
20. Første kyss? 
Joda, det var påtvungent og rart.. Vel og merke var det jeg som tvingte han..xD
21. Siste kyss?
Det var min kjære som sitter her rett ved siden av meg^^
22. Første klem?
Det var vel mamma eller pappa som ga meg den^^
23. Siste klem?
Det må igjen være min kjære som sitter her^^
24. Siste melding på mobilen er fra?
Saldo fra DNB
25. Den siste personen jeg så?
Det er Mamma og kjæresten min.
26. Avhenging av?
Redbull «RedBull gir deg viiiiiiiiiiinger»
27. Favoritt butikk?
H&M,New Yorker og Gina Tricot
28. Hvem forteller jeg alt til?
Kjæresten min^^
29. Favoritt dyr?
Ugle^^
30. Høyde?
160cm
31. Hvem har hjertet mitt?
Igjen det er min kjæreste<3
32. Favoritt film?
33. En hemmelighet?
Nei,du dæven.. Det er hemmelig det;-)
34. Stoler på?
Mamma,Kjæresten min, Søstra mi og Silje
35. Hvem har jeg mest minner med?
Det må være familien, men snakker man utenfor familie.. Så er det Lasse,Silje og Patrik.
36. Folk jeg nylig begynte å stole på?
Ehm, Spørs hva nylig menes med det da.. Den siste må være Lasse..xD
37. Deiligste personen som har likt statusen?
Lasse..xD
38. Hvem kan jeg ikke leve uten?
Familien min og Lasse
39. Hvem forventer jeg å være venn med for alltid?
Silje Westgård
40. Hvem elsker jeg mest?
Familien min og Lasse<3
Cover of "Freddy vs. Jason (New Line Plat...
Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

