Plantasjen

I dag har jeg,Lasse og pappa vært på Svinesundsparken og handlet litt:-) Da var vi innom plantasjen,jysk (bare pappa), Europris og Spar kjøp^^ Jeg lette etter kaktuser og diverse dekor stein så jeg kunne plante sammen noen av kaktusene mine. Så da ble det handla endel^^ Her er de fine orkide’ene jeg så på plantasjen:-)

Stor sannsynlighet for at de har bare trekt opp blått blekk:P

Jeg handla også litt på spar-kjøp og europris også.. Eller Lasse og pappa kjøpte til meg..:-) Det ble tre potteskjulere, en porselen pottesak som jeg skal ha kaktus i, te-lysestake,dekor stein og sand^^ Så nå straks skal jeg få fiksa det med kaktusene..:-)

Kjøpte potte skjulere. 3stk à 19kr

Bursdagsgave fra kjæresten^^
Også fått av kjæresten<3

Categories: Blomster, Oppdrag bo for seg selv | Tags: , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

