Enda en dag på jobb!

Jobben min er helt fantastisk, det finnes ingen bedre jobb en å jobbe i en blomsterbutikk! Folk kommer inn og ut hele dagen og ser etter vakre blomster til venner og familie^^ I dag var det ei innom som skulle ha blomster til sin datter fordi hun hadde bestått Mastergrad innen helse og omsorg. Helt fantastisk vettu, så ho fikk en vakker rosebukett med ild-fargede roser og litt ruskus^^

Etter det begynte jeg å lage en sammenplantning av sukkulenter og kaktus, ble faktisk veldig fornøyd!
Dette var den første jeg laget :-) MEN.. Jeg klarte ikke helt å slutte så jeg lagde en haug til^^ Så her er de andre jeg lagde!

Jeg og Lasse lekte oss med kamera mitt i går^^ Så da må jeg jo legge ut de, men da la jeg dem sammen til en video^^ Fudge, glemte å legge til musikk.. Så kos dere uten lyd..xD

Categories: Blomster, Jobb | Tags: , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

