En dag på jobb

I dag har vært en morsom dag^^ Vi har fått varer fine nydelige blomster og planter! Først kom Vestfold og så kom Plantefoss etterpå. Jeg trives så inderlig mye på jobb og er glad for den friheten de gir meg til å lage ting og hjelpe masse til i butikken^^ Wenche,Hilde og Marita er noen helt fantastiske mennesker som jeg trives med og kan alltid tulle og kose meg med! Wenche ga jo meg navnet Loppa og sammen fant vi ut at Gull-loppa var fint siden kjæresten min kaller meg «gullet» :-)

Her kommer noen bilder jeg tok i dag:

Vakre Labelle roser!

Vresia som vi fikk inn i dag..:D

Store og fine tulipaner!

Vårlig tulipan-bukett som Marita lagde<

Test av slowmotion på kamera mitt etter jeg fikk nytt og raskere minnekort av pappa..:D

Categories: Blomster | Tags: , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

