Gåtur med mammaen min<3

I dag fant jeg og mamma ut at vi skulle gå en tur:)Vi begynte å gå, men da dukket Ingus opp og han har en sær tendens til å gå etter folk så da fikk jeg han inn. Jeg og mamma fortsatte turen vår nedover mot Låby Skole. Der fant jeg noen vakre motiver jeg kunne ta bilde av.
En liten nype som får kjenne på Onkel frost sin kalde hånd;)

Måtte jo få med et bilde av mamma^^

Vi fortsatte turen innover Tryms vei fordi  der hadde ikke jeg gått før, så knipser jeg jo masse bilder på veien.. Men blir litt mange å legge ut hvis jeg skal legge ut alle bildene jeg har tatt på turen er jo tross alt over 50stk + video(som jeg legger på slutten).Fikk med mammaen min også gett;)

Mammaen min er så nusselig altså!<3

 Bevis på at jeg var der..xD haha

Etter vi hadde gått en stund så endte vi selvfølgelig opp hos Anette og Hans-Martin, så der ble vi en stund og irriterte vettet av dem..xD De hadde jo så og si nettopp stått opp så var ekstremt morsomt å plage dem, selv om det var mamma som sto for meste av plaginga…xD

Søte pusetatten til Søs og Hans-Martin^^

Sletne folk altså..:P

Så jeg fortsatte å knipse bilder av den lille pusen til Anette som egentlig er kjempe svær!:)

Trøtte søstra mi^^

Hans-Martin koser med pusen som er oppe i vedposen;)

Siste bilde for dette innlegget!:)

Mamma som skal ned en liten bakke.. *fnis*

Categories: Ute | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

