Sverige tur med Lasse og Lillebror

I går var det Sverige-tur som sto på planen^^ Da ble det meg,kjæresten min og lillebror:) Kristian (lillebror) skulle ha med seg en svart søplesekk med svenske burker, så jeg og Lasse skulle gå skulle gå til butikken «New Yorker» og se litt.. Men på veien dit så fant vi skjorte-salg på dressmann og da kjøpte Lasse seg to skjorter og en skjorte til meg^^ Veldig tykke flanell-skjorter!

Så endelig kom vi oss bort til butikken vi skulle til, der fant han fire skjorter til + tre boksere^^ Jeg fant meg en t-skjorte og en strikka jakke ting:) Så etter det var det tid for lillebror-jakt, da skulle vi til Maxi Mat. Vi fant lillebror ved GameStop da, så var ikke så langt å gå..=P  Da dro lillebror oss inn på gamestop for å vise oss et spill han gjerne ville ha, men det kosta jo 700kr! Og så mye penger hadde ikke min lillebror..xD

Da vi kom oss endelig på maxi mat, fikk vi handla til oss det vi trengte^^ Cola,Redbull, toast, bløtfor til Ingus, kattegodterier og godterier til oss^^ Vi kjøpte også med oss mer sigg da, må jo kjøpe når man først har penger!

Vi gikk også innom sånn sportshop fordi Lasse  ville finne seg en joggebukse, men isteden så begynte han å tulle rundt og her er bevis..:P

Så begynte jeg og blir gretten og lei fordi jeg var sulten og da tok den snille kjæresten min med meg og lillebror til Buktens i Strømstad^^ Vi bestilte oss en kebabpizza hver, selv om jeg ikke klarte å spise opp hele pizzaen min..xD Lasse tok jo nesten halvparten av det som var igjen!

 

Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

