Snø!

 

Vil ikke ha mer snø! Men jeg må innrømme at snø er veldig pent:) Lyst og litt lunt og det er veldig deilig^^ Jeg var ute istad for å se om jeg fikk et bilde av mammas vakre katt, men han var ikke noe sted å finne. Så da ble det litt andre bilder, så får jeg ta noen andre etterpå og legge de ut^^

 

Busken som er rett utenfor..xD

 

Som sagt veldig pent^^ Er egentlig mye lysere, men med instillingene på kamera mitt syntes tydeligvis at dette ville bli mye penere og jeg må si meg enig altså!:)

 

Mamma kjøpte seg ny vaskemaskin i går fordi den andre brukte 3timer på 40vaska, og da var min kjære snill og kjørte henne til Elkjøp^^ Han fikset til og med så vaskemaskin  ble kjørt hjem til oss med en gang^^:D

Lasse dro da den nye vaskemaskin ned hele oppkjørselen og da fikk vi en fin sti i all snøen^^ *fnis*

 

Categories: Ute | Tags: , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

