Litt bil og litt kliss

Nå er det vel på tide med litt mer kjærestekliss fra min side;)

Kjæresten min har vært så god og så snill i det siste ( ikke det at han ikke har vært det før men). For det første så kjørte han tross alt Halden-Steinkjer tur/retur for min skyld og han forteller meg alltid hva han synes om meg^^ Som regel bare nydelige ting..<3 Han er så nydelig altså!

Så tenkte jeg at jeg skulle være litt snill mot han så da laster jeg ned mer musikk som vi kan legge inn på minnebrikka hans så vi har musikk i bilen..:D Ikke det at han ikke klarer det selv, men nå sitter jeg nå her foran pc’n og da må jeg jo ha noe  å gjøre;)

Jeg har også prestert å bli veldig glad i bilen hans. Fikk skikkelig vondt når bilen begynte å høres ut som en snekke..:( Men heldigvis så fikk jo Lasse fikset det^^

Det er jo en veldig fin bil da^^ Og som Lasse prøver på er jo å få meg til å foretrekke Ford:) Må nesten legge ut et bilde av den gamle go’bilen hans også:)

Til og med jeg er enig at denne er fin<3

Categories: Løw stuff, Randomz | Tags: , , , , , | 4 kommentarer

Innleggsnavigasjon

4 thoughts on “Litt bil og litt kliss

  1. Andrea Nornes

    Så koselig :)

    • Thanks^^ Vært ofte innom bloggen din i det siste også, har bare ikke fått meg til å kommentere..:P

  2. Gutten din

    Du er verdens beste du gullet mitt<3 Elsker deg så høyt at det ikke er mulig å forklare<3 Mitt alt du<3

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

