YouTube – Forelskelse + ENDELIG!

Nå har det store skjedd! Det jeg og mange tusner av andre youtube’ere har ventet på siden Cory og Kate begynte å jobbe sammen<3 Men først litt «historie»^^
Jeg har følgt Cory og Kate på youtube siden jeg lagde meg konto der, og det er ca 3år siden :-) Cory var først gift med Stephanie, men de skiltes vel for rundt 1år siden. Og siden da har vi ventet på at Cory og Kate skal bli det nye og fantastiske youtube-paret^^ Og på nyttårsaften skjedde det! Cory fortalte oss på videoen til Kate nesten hva som ville skje.. Og det ble filmet! Det første kysset mellom paret kom på youtube! Jeg satt her  med tårer i øynene og tenkte.. «YESS DA» Så hvis dere vil har jeg lagt til vloggen hennes så dere også kan se! :-)

Charlie out!<3

 

Categories: Løw stuff | Tags: , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

