Nyttårsaften i Steinkjer + kjøretur nedover mot Halden

Nyttårsaften!

På nyttårsaften i år var jeg og Lasse i Steinkjer^^ Vi var først hos Onkel Tommen og Greta, satt der og preka shit. Så rundt 21-tiden så dro vi til tante Åse og resten av den gale Alstad familien for å skyte opp raketter^^ Vi spiste tapas og jeg drakk litt baileys:D  Når klokken nærmet seg 00 så gikk jeg,Lasse, Marianne og Andreas (tvillingene) ut for å skyte opp raketter. Så ut som Lasse og Andreas kosa seg veldig med de hvertfall^^ Jeg sto for det meste og varmet opp Marianne fordi ho frøs så veldig når vi sto ute. Videoen du ser ovenfor er noen få raketter;)

Turen hjemmover!

På veien hjem så fant vi ut at vi skulle kjøre E6, men det ingen av oss visste var at E6 går over dovrefjell.. Ehmm.. Ja.. Når vi begynte å nærme oss toppen av dovrefjell så møtte vi på en grå liten rar sak.. Først tenkte jeg det kanskje bare var en vanlig rev, men de er vel for svarte ikke grå..xD Så vi har nå funnet ut at det var en slik fin fjellrev vi møtte på^^

Når vi endelig traff toppen av dovrefjell så fant jeg ut at «nei, nå er det mini pause».. Men det er pokker’n ikke lett når det er snøstorm der oppe.. Så da gjemmer man seg bak bilen..;) Vi kjørte vel så og si veldig sakte der oppe.. Fader, sikta sugde jo mer enn ei dårlig h***..xD  Så omsider begynte det å gå nedover.. Takk gode gud.. Lei av snø kan man si! På veien ned av dovrefjell så møtte vi på to rødrever. (det veit jeg hvertfall 100% var rødrever).. Østerdalen opp, ingen dyr.. Dovre ned, 3rever.. OMGLOL!

Så kom trøttheten sigende.. Sovnet flere ganger, men min kjære vekket meg hver gang.. Til slutt tror jeg han ble så lei av at jeg sovnet hele tiden at han lot meg sove i en hel time..xD Når det begynte å lysne ute så ble det mye enklere å holde seg våken heldigvis^^

Og til slutt…. Det var fader i mæ snø fra Steinkjer og helt ned til Halden! Serr, er såå møkkalei snø nå!

Charlie out!<3

Categories: animalz, Randomz | Tags: , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

