Første

Dette er første blogg-innlegget fra den helt nye pc’en min..:D Er litt deilig å kunne sitte og blogge utenat jeg kidnapper pc’en til mamma i flere timer av gangen..:) + at jeg kan ta med pc’en hvor jeg vil + at jeg kan også sette klistremerker på den så den bli litt mer min på en måte^^

Jeg fikk også veldig mye annet fint til jul av min familie og kjæreste^^

  • Et gullsmykke med diamanter av min elskede + rosa verktøysett<3
  • Av min mor fikk jeg denne pc’en jeg har på fanget nå^^
  • Min søster og hennes samboer ga meg sokker, pysj og øyenbryns skjærer <3
  • Min bror ga meg «Need for speed – The run» og en skjellet som sitter foran en pc^^
  • Et skjerf fra min tante,onkel og søskenbarn:)
  • Min far ga meg en xbox 360 slim med 250gb harddisk:)
  • Bestemor ga meg 5ookr^^
  • «Svigers» + Ann-Charlott og kjæresten så fikk jeg en pyntesak som jeg kan sette te-lys i:D

Så denne julen har allerede vært helt fantastisk, men på tirsdag drar jeg og Lasse nordover til Steinkjer for å besøke min slekt der oppe^^ Det kommer til å bli uvant å være der oppe rundt denne tiden.. Pga på nyttårsaftens morgen for nå snart 3år siden så døde min kjære bestefar, det går ikke mer enn kanskje et par timer mellom jeg tenker på han..  Han var en fantastisk mann!<3 Veldig deilig å kunne dra opp til bestemor og besøke henne nå som hun dessverre er alene..:( Men så høyt som jeg elsker min bestemor så ser jeg det som noe som er veldig viktig å dra opp til henne denne tiden av året. Og jeg er veldig glad for at Lasse skal bli med meg..:D

Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

