Helgen min<3

I helgen var jeg hos min kjære fra fredag til lørdag^^ Der satt vi som to svette nerder og spilte på vær vår xbox:) Veldig koselig synes jeg^^  Her er den lille plassen min da.. – knekkebrødet da..xD La ikke merke til at den sto der før jeg la inn bildene..:P  men uansett hadde jeg pistasjenøtter, redbull og kaffe..:D

På lørdag så dro jeg og Lasse til Silje fordi ho skulle ha fest^^ Var kjempe kos i den første delen, men så begynte det å bli litt vel mange gutter og da seff ble det litt mye testosteron og noen av de ble vel hissige..:P Så jeg og Lasse sa natta og kjørte hjemmover..:) Når vi kom hjem så var det nattinatt for oss begge^^

Categories: Gaming, partay | Tags: , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

