Review: TwiDay

Så nå har TwiDay helt ferdig og det var helt fantastisk å se alle filmene etter hverandre. Man fikk med seg liksom med seg hele historien og fikk forstått skikkelig hva som foregikk på filmen. I mellom filmene var det ca 10-15min pause og det var selvfølgelig  dedikert til røyk og do-tid..:P Jeg hadde bestilt sofa til meg og Silje + at når vi kom dit så møtte vi flere folk vi kjente og de hadde bestilt sofaene ved siden av oss:) Det var kos^^

Så, endelig ble klokken 00:00, og Breaking Dawn part 1 skulle starte! Jeg fikk frysninger helt ned til tærne.. I begynnelsen av filmen virket det som det var for det meste kliss og kjærlighets greier, men brått så blei det litt mer action! Yay^^ Men jeg føler jeg ikke kan skrive så mye om filmen her siden det kanskje blir endel spoilers for de som ikke har lest bøkene;) hehe..

 

Terningkast: 5!:D

Categories: Randomz | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

