Tom på innsiden

Jeg føler meg helt tom, ingen følelser.. Helt lost.. I går gjorde jeg og asse den forferdelige oppdagelsen.. Vi fant en katt i veien.. Ho levde ikke lenger, men så fort jeg så fargene hennes så kjente jeg ho igjen, det var den vakre Zita.. En nydelig hokatt som jeg har «kjent» lenge.. Det var mammaen til May-Linn sin pus.. Gjorde forferdelig vondt å finne henne.. At noen faktisk kan bare kjøre på et kjæledyr og dra igjen..  Det stikker i hjerte mitt fordi det var akkurat det som skjedde med min Oliver, men heldigvis stoppet det noen snille mennesker..

Men allikevel føler jeg noe allikevel.. Selv om det som skjedde i går var forferdelig.. Så føler jeg lykke.. Jeg føler meg lykkelig fordi jeg har funnet et mann som er like glad i dyr som jeg er.. En som stopper bilen for å sjekke om dette stakkars dyret har navn og nr i halsbåndet eller en ID-chipp..

Jeg føler med deg Wenche, det er vondt.. Prøv å tenk på at hun har det bra nå i himmelen med alle de andre pusene<3
Glad i dere alle!

 

Charlie out!<3

Categories: Pusebaby | Tags: , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

