Ingus sin store dag!

Dette er et lite innlegg om Ingus sin store dag, nemlig kastrerasjons dagen! Heldigvis så forsto ikke Ingus at han skulle til dyrlegen ellers hadde
han nok vært mye mer «gal» enn han var i dag:) Her en noen bilder og en video av dagen hans^^

Mye fint utenfor vinduet..:D

Klar for å dra til dyrlegen^^

Vel nede hos dyrlegen ble det ikke tatt noen bilder fordi Ingus ble veldig nervøs og ville helst at jeg skulle kose mest mulig^^
Så leverte jeg han fra meg og fikk beskjed om å hente han mellom 16 og 18, så vi hentet han rundt 16:30 – 17:00..

Dette bilde tok jeg når jeg kom hjem, men som jeg lo av den lille krabaten min<3

Lille Alien min<3

-Charlie out!<3

Categories: Pusebaby | Tags: , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

