HTC Incredible S

Her i forrige uke sendte jeg inn min nydelige HTC for manuell opplåsning fordi låsekoden jeg fikk var tydligvis feil..  Men så la jeg merke til at jeg hadde glemt å legge med innleveringskvitering og da veit jo ikke de stakkars folka hva de skal gjøre med telefonen min..<‘3 Så jeg ringte inn nå og sa at jeg hadde glemt det og ho dama fikk stoppa de for å sende den tilbake..:D AWSOME! Så nå tar det vel ikke så lang tid til den blir fiksa og kommer tilbake til meg<3 Gleder meg fordi da kan jeg styre litt musikk i bilen til min kjære^^

Charlie out!<3

Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

