Helgen<3

Min sin

Helgen min var tilbrakt med min kjære:) Kjempe deilig og bare kunne slappe av^^ På fredag så dro vi en tur til svinesund for å handle sigg og kattesand..:P Så etterpå spiste vi en matrett som jeg aldri har smakt før og det var svinefile i karrisaus, det var så sinnsykt godt og som et sjokk da så spiste jeg såpass mye at jeg følte jeg kunne rulle bortover! Så ble det mye film og litt serier:) Dagen etter våknet jeg med sinnsykt vondt «der nede» så jeg måtte en tur på legevakta og fikk satankur fra helvete for urinveisinfeksjon.. Bah.. Den siste funka tydligvis ikke.. Pokker’n altså.. Men alt ble jo bedre når gutten min bare passa på meg og var veldig snill fordi jeg hadde vondt..<3

Etter det dro vi og henta Håvard fordi vi skulle ha med han til Særp^^ Der vi skulle møte Silje og Patrick! Fy faen og jeg har savnet dem siden jeg flyttet til Halden, men det har jo gått bra da:) I går hadde jeg det kjempe hyggelig sammes med dem, vi var på bensinstasjon som skikkelige raringer..xD Så begynte Patrick og Lasse å leke med bassen i bilene sine og det var relativt morro.. Så satt Håvard bak i bilen til Lasse og da lukket de igjen og satt på bassen ganske bra.. Stakkars, han satt med henda over ørene.. *hehe* Jeg drev seff og yppa meg på Patrick, seff endte jeg opp oppned fordi jeg hang meg fast med bena rundt livet hans.. haha..  Morro med folk som klarer å løfte meg..xD Så måtte vi dra fordi jeg tok ikke med meg pillene mine som jeg måtte ta klokka 21 -.- Irriterende altså, men sånn er det..

Den 16.november skal jeg og Silje på TwiDay i Særp,men først er det svinesund så vi får noe gøtt:D Skal bli så AWSOME!

Charlie out!<3

Categories: Randomz | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

