Gutta mine + oppdateringer

Det kan være ganske spennende og nytt når man blir singel etter 3,5år.. Men ut av det blå dukker det opp noen som er så snill og god:) Som bare løfter deg opp og får deg til å smile for ingenting.. Og det er ingenting som er bedre enn det.. Jeg føler meg fryktelig glad for fornøyd om dagene^^

For å hoppe rett over på noe annet så skal jeg til Blomsterland på Risum på fredag.. Det kan bli spennende å finne ut om ho kan/vil ha meg som lærling eller ikke.. Så jeg håper alle som gidder krysser fingrene for meg, jeg vil virkelig jobbe der:-)

<3

Categories: Løw stuff | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

